Deltidsharmonisk

09 december 2005

73 min och 36 sek

Jag har bränt en cd innehållande Martin Timells skratt. Blandade skrattattacker från Bullen till Time Out. Den innehåller 94 ljudspår och den totala tiden är 73 min och 36 sek. Jag har haft den på repeat i fyra dygn. På grund av detta har jag en våldsam huvudvärk och försöker nu bygga en bomb av det som finns i mitt skafferi och kylskåp. Det går inte bra, jag vet inte hur man gör. Jag är så oteknisk.

Jag vaknade dessutom under sängen i morse. Mår ganska dåligt just nu, jag vill härifrån. Har försökt hitta ingångar till ett parallellt universum i min lägenhet. Tänkte på min garderob först av allt såklart, men någon har låst den och jag kan höra ungar som fnittrar där inne. Kan ha hört ett lejon som morrade också. Det oroar mig, jag tror det finns tidningar och polaroidbilder där som skulle kunna trasa sönder deras psykiska hälsa.

Nu kommer ljudspår nummer 39. Den är allra jobbigast.

1 Comments:

At 1:31 fm, Blogger crrly said...

Timell va? :)

 

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se