Deltidsharmonisk

28 september 2004

På onsdag ska vi till Godishuset

Sök Gods /
PaketKolliid: 5457297505SE
Kundnr: 1271547239
Kund: Posten Sverige AB/
Tjänst: Postpaket (25)
Status: - Vikt: 52.0
Postnr: 90560
Ort: UMEÅ
2004-09-16 11:57 Umeå Inkommet spridande terminal
2004-09-17 16:18 ICA Träffen Inlämnat på Serviceställe
Vid frågor kontakta Posten Kundtjänst.
OBS! Har du tänkt på avin?Du behöver ha med den när du ska hämta ut ditt paket!

Hell bent for leather har varit så hängig sista tiden så jag ska nu överraska honom. Han ska få en storasyster som heter Bark at the moon. Han kommer bli överförtjust. Jag har ju lärt honom en del fraser som ”Scream for me Donington” ”Tack” och ”I am Iron Man”. Så nu kan han briljera för henne. Jag ser att Bark at the moon väger mer än vad Hell bent for leather vägde när han ankom. Det är ju jättebra. Ibland när jag kastar ned bananer till honom ger han mig det där charmiga busleendet. Jadå. Pappa vet att han älskar bananer. Lilla charmtroll!

Jobbarkompisen Roger var förbi och kollade läget. Han envisades med att kalla Hell bent for leather för Mowgli hela tiden. Det tycker jag inte om. Roger tyckte att jag borde skaffa fru. Det är faktiskt en god tanke. Fast jag vågade inte erkänna det för honom. Vill inte att han ska tro att jag är osjälvständig och ensam.

Bloggtoppen.se