Deltidsharmonisk

26 september 2004

Transformation

Jag träffade Gud när jag försökte ta livet av mig genom att hoppa ut från fönstret. Han sa att jag var trög i huvudet (jag bor på bottenvåningen) och att jag måste vara tjej för en dag. Okej sa jag, men gör mig snygg för fan. Kvällen spenderade jag onanerandes framför en spegel. Bara ut i fall att Gud skulle säga upp sig under morgondagen. På morgonen vaknade jag och kelades med mina tre nya vänner. Det fortsatte hela förmiddagen. Och i stort sett hela eftermiddagen. Sedan gick jag ut.

Gick till musikaffären för att köpa en gitarr. Försäljaren, en man i 35-års åldern, frågade vilken typ av akustisk gitarr jag ville ha. Jag sa att jag inte ska ha någon jävla akustisk gitarr. Jag ska ha en sån som Jimmy Page har. Han sa att den var väldigt dyr och väldigt tung. Då loskade jag på en reklamplansch föreställande en lättklädd 80-tals brud som åmade sig vid en tuff kille. Sedan slog jag försäljaren på käften och gick ut.

Passerade ett gäng tonårskillar på fiket som spelade flipper. Kände att det blev kallt plötsligt. Förstod då att jag blev naken för en stund medans jag synades. En välklädd snygg man slog sig ned vid mitt bord. Han luktade lite alkohol och ställde en massa frågor.Upptäckte att jag inte hade pengar på mig. Frågade om vi inte skulle sluta prata och åka hem och knulla i stället. Han hade jackan i handen efter ordet "stället". Frågade om han kunde låna mig 500 kr, skulle bara möta en vän och betala en skuld utanför. Bad honom vänta och rörde lätt vid min klyfta samtidigt som jag log. Med pengarna i handen begav jag mig till närmsta skivaffär.

Skivaffären hade fått in en del obskyra bootlegs med QOTSA, Metallica och A perfect circle. Tog också Pearl Jams nya samling Lost Dogs. Vid kassan stod en man som antagligen roddade åt Grateful Dead när dom var i sthlm 2002. Han tittade på skivorna lite. Sedan frågade han om jag köpte skivor till min kille. Då tog jag fram min Revolver (Ruger Blackhawk - 357 Magnum) och sköt honom i ena knäskålen. Han ramlade ihop bakom disken på ett jätteroligt sätt. Dunsen gjorde att hans Gibson Les Paul som hängde på väggen rasade ned. Jag hoppades den var väldigt dyr och tung.

Hemma kände jag mig svettig av eftermiddagens bravader så jag tog en dusch. Upptäckte att shampot jag köpt såg precis ut som sperma. Så för att sympatisera med Candy, Tracy och Lolita hällde jag en stor del munnen och gnuggade in resten i ögonen. Sedan skrek jag jättelänge med min nya ljusa röst. När jag skrikit klart sa jag med mörkare röst "CUT!! Will someone clean this bitch up?".

När jag vaknade nästa dag var mina tre nya kompisar borta. Jag saknade dem på något sätt. Men mitt sinne kändes annorlunda. Ringde alla mina tjejkompisar och erbjöd mig att bli avlivad. Ingen ville det. Sofia frågade om jag trodde jag var en hund. Så då hoppade jag ut från det översta fönstret.

Bloggtoppen.se