Deltidsharmonisk

03 november 2005

Psykologiska experiment dag 8

Idag fick jag prova på att stå i skamvrån. Ledarna hade gjort en pappersstrut som jag skulle ha på mig men jag mumlade något om att "jag känner den imaginära dumstruten ändå" och slapp ha den på mig. Jag fick stå med ryggen mot de andra under tre timmar medan ledarna höll ett föredrag. Det kändes obehagligt. Jag förstod att jag skulle bli nödig, så innan jag anlände hade jag skapat en kissanordning som bestod av en kondom, tejp, slang och en fryspåse. Medan de andra skanderade "kissa, pissa på dig, kissa, pissa på dig" stod jag där med ryggen mot dem och släppte ut allt via slangen ned till fryspåsen. Det kändes jätteskönt, dels för att påsen blev alldeles varm mot mitt smalben, men också för att de inte kunde se hur jag hånflinade åt dem alla.

2 Comments:

At 5:36 em, Anonymous Anonym said...

Jag hoppades du sparade fryspåsen, att du gör iskuber av innehållet och bjuder alla på en martini på avslutningsfesten. Fight dragons with dragons...

 
At 5:52 em, Blogger deltidsharmonisk said...

Jag har inte orkat ta loss den ännu. Jag tejpade lite väl mycket. Borde nog göra det. Men det var sannerligen ett bra tips.

 

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se