Deltidsharmonisk

12 maj 2006

Rocky och Mango

Vi har kommit närmare varandra den sista veckan. Mina katter brukar vanligtvis antingen håna mig eller ignorera mig. Men genom att smörja in mina lår med diverse salvor har jag upptäckt att det går att skära ut kött i tärningsformade bitar utan att det gör ont. Sedan jag börjat servera dem delar av mitt högra lår har dom låtit mig vara med när dom sett tv eller varit ute på nätterna. Två kvällar i rad har jag fått sova i min egen säng också. Visst, mina sår är infekterade och det ser konstigt ut med en massa fyrkantiga hål, men det är det värt. Jag älskar ju dem. Dom har till och med tagit ned nidbilderna av mig och förhandlingar om kattlåda är under utveckling.

Hinner inte skriva mer idag eftersom jag har främmande. Gästen ligger just nu bunden på köksgolvet och har främmande föremål i sin ändtarm. Fast det vet ju han och jag om. För en obduktionstekniker skulle föremålen vara främmande menade jag. Gästen heter Jonas enligt körkortet och är Jehovas Vittne. Nu ska jag klä upp mig lite och testa en idé jag länge haft. Ciao.

5 Comments:

At 3:47 em, Anonymous Anonym said...

så vrickat och så bra! Skriv en bok, snälla!

 
At 8:35 em, Blogger Illuminer said...

Nå, det sista stycket var faktiskt bland det roligaste jag läst på länge! Måhända är min humor något makaber.

 
At 7:43 fm, Blogger danne said...

Varför blir jag lite kallsvettig när jag läser att du ska klä upp dig och testa en idé? En idé som du dessutom har haft länge?! Hanibal Lector... släng dig i väggen! ;-)

 
At 2:15 em, Blogger Chris said...

you freak me out. jag älskar det.

 
At 6:42 fm, Blogger deltidsharmonisk said...

Anon: Jag gör ju det!
Illu: Att du ser det som humorisktiskt tyder på att du har humor.
Daniel-San: Men det positiva med att ha ett stycke Jehovas som försökskanin är att man kan uppfinna botemedel mot sjukdomar.
Christina: Jag med.
Kalyana: Nej det var någon annan. Du ser mig aldrig på ett café överhuvudtaget. Du bor väl int i Umeå eller?

 

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se