Deltidsharmonisk

01 oktober 2004

Orgasmskolan

Feg som jag är så vågade jag inte säga som det var. Berätta hur exakt jag kände. I över ett år hade jag haft dessa tankar, men var så rädd att förlora henne helt och hållet. Jag gav henne små ledtrådar under vardagen. Jag skrev Richard Burton & Liz Taylor på hennes tårta. Med snirkliga ketchupbokstäver skrev jag Kramer vs Kramer på hennes pasta. Inget fungerade. En söndag kom hon hem med Expressens extrabilaga där man kunde läsa om Orgasmskolan del ett. Där fick man lära sig att skriva hela alfabetet med tungan på kvinnans klitoris. Helst skulle man lära sig vilken bokstav hon får orgasm av. Smart som jag trodde jag var skrev jag med tungan varje kväll Du-älskling-jag-tror-jag-vill-skiljas-jag-älskar-dig-men-är-inte-kär-i-dig-längre-okej?-delad-vårdnad-du-tar-huset-jag-tar-bilen-och-älghornen. Varje kväll i sex månader skrev jag detta om och om igen. Vid ordet ”okej” och det tillhörande frågetecknet fick hon oftast en väldigt stark orgasm. Jag testade skriva tre utropstecken efter ”okej” i stället men hon verkade ändå inte fatta vinken. Faktum är att hon t o m skröt inför hennes vänninor om hur bra vi hade det. På ALLA plan. Sen fnissade dom så där retligt.

En kväll när hon gav mig oralsex sneglade jag mot hennes nattduksbord. Där låg Expressens Orgasmskola del två. Jag fattade direkt att hon skrev ett meddelande till mig. Jag blundade och slappnade av. Och ja, precis som jag misstänkt för något år sen. Du-ledsen-att-måsta-säga-det-så-här-plötsligt-men-jag-älskar-inte-dig-längre-jag-är-förälskad-i-din-vän-Öyvind-och-vi-flyttar-till-Oslo-i morrn-hej-då-kram. Hon klev hon upp och tjugo minuter senare hörde jag henne försvinna i Öyvinds fula truck. Hon kunde väl åtminstonde gett mig ett frågetecken innan hon drog men nej.

Nu många år senare har jag Svetlana vid min sida och det känns stabilt. Än så länge i alla fall. Men in case of emergency så har jag med hjälp av Slitz sexskola lärt mig kommunicera via morsekoden när jag juckar. Svetlana har varit major i den ryska armén och kan morse ypperligt bra. Så, jag är en ganska lycklig man idag.

Bloggtoppen.se