Deltidsharmonisk

29 september 2004

Colin Powell - Jokern i leken

Jag halsade två flaskor vinäger eftersom jag inte haft något att vara ledsen över på ett tag. När jag vaknade låg jag på golvet och vid mig satt en gubbe satt i en stol och rökte pipa. ”Du är en idiot!” sa gubben. Jag frågade vem i helvete han var och han svarade att jag var honom och han var jag. Om 40 år. Jag blev ledsen eftersom mormor ofta visade en bild på Remington Steele när jag var liten. ”Så här kommer du se ut Buster, tjusig!". Gubbjäveln framför mig hade en kofta och en frilla som fick Einstein att se nykter ut.

Jag har en invärtesfinne djupt inne i vänstra armhålan. Det gör ont samtidigt som det är skönt att trycka där. Om någon dag kommer den vara jättesur och till slut explodera och dra. Lite som att ha en tjej.


Bloggtoppen.se