Deltidsharmonisk

28 september 2004

Donald Rumsfeld - Sprickan i Bushregeringen

Nikola var förbi. Först fattade jag inte varför han såg så annorlunda ut. Sedan kom jag på att han förlorade ju sina armar och ben i det där vadet med KebabKungen. Han svävade runt här på sin Hoverboard och jag kunde inte hålla mig från att kasta en stor kakburk på honom. Den träffade honom rätt i pannan och han blödde ymnigt. Jag var tvungen att gå ut på balkongen för att kväva mitt fnissande. När jag kom in igen var han i full färd att köra på mitt cd-ställ. Men jag tog tag i honom och knöt fast Hoverboarden vid balkongräcket så han kunde flyga varken hem eller in till mig. Efter det gick jag på en långpromenad. Till Vännäs.

Bara 29 kalsonger till. Sedan har jag ett par för varje dag i månaden.

Bloggtoppen.se